Monday, August 31, 2009

Sejarah Binatang Kesayangan Dalam Hidup Saya - Part 4


Kiranya ini episod terakhir fasal kuching. ...

Tinggal di Doha ni sunyi juga kadang terasa.. so entah satu hari tu bila pergi ke Souq Waqif, teruja pula nak beli kuching. Bukannya apa kesian tengok penjual tu treat binatang-binatang tu. Di kurung dan di biarkan di luar di dalam cuaca yang panas melebihi 40 darjah. Terjelir-jelir lidah kuching tu. Kerana tak sampai hati, tu yang buat saya beli iaitu pada tarikh 26 August 2009. Rasanya dia dalam 4 - 6 minggu dan saya namakan Nickie. Hai bila dah ada kuching ni .. asyik kan kena layan dia aje. tu la kan tak de kerja cari kerja. Tapi sekurang-kurangnya ada la teman....

OKlah nanti kalau ada perkembangan terbaru fasal Nickie ni.

1 comment:

siti ajar bt yaakob said...

salam. hari ni saya tertengok gambar wanita kejam bunuh kucing...kenapa la kucing yang comel tu nak dibunuh...sipembunuh ni nak glamour tak bertempat...cuba saudara taip" wanita kejam bunuh kucing"....sanggup tak lihat?...mungkin sebab tu la hikmah shurga dan neraka kut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com