Monday, August 10, 2009

Reflexology

Ni la bila dah duduk jauh-jauh. Bila sakit sana sengal sini terpaksa la tanggung sendiri... Kalau kat Malaysia senang aje cari tukang urut tapi kat sini susah sikit. Nak cari tukang urut macam kat Malaysia tak jumpa lagi.

Pernah pergi ke restoran Thai di Al Saad, di situ adalah di buat tempat urut tapi pack dan siap kena Q lagi. Kalau muka orang Asia Tengarra ni dia tak layan la.... Kalau mat Salleh terus potong Q. Tu la pilih bulunya dia orang ni.

Tanya punya tanya jumpa la dengan seorang Malaysian ni yang serba boleh saya panggil dia Dr Wan. So saksikan aje la skesta kami. Ini bukan lakonan memang real sakit. Kalau nak cuba boleh. Jangan malu jangan segan...


3 comments:

Zimah said...

Amboi! Gelak besaq noo kena urut! Ha! ha! ha!

Mohamad said...

Hai nak buat cam no Azimah. Aku nak tahan sakit kena la gelak kuat-kuat. Kalau tak terlolong aku di buat. Sampai tukang urut tu tanya, ni sakit? asyik gelak aje...

Zimah said...

Tu skrng ni dh ok la kot? Kesian kn... brjauhan dr fmly.. Klau dekat bleh gak pnggil wife dtg urut kn!.. he3!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com