Tuesday, August 25, 2009

Pos kad Hari Raya


Seperti tahun-tahun yang sudah, alhamdulillah tahun ini saya masih sempat mereka kad hari raya limited edition. Selalunya tidak melebihi 100 keping. Sebenarnya dari dulu lagi dah seolah-olah menjadi tradisi, saya akan mengirim kad hari raya pada saudara mara dan sahabat handai.

Dan hari ini saya telah mengepos sejumlah besar kad-kad hari raya tersebut. Itu pun saya hantar pada mereka-mereka yang saya ada alamat. Yang saya tak de alamat tu minta maaf la. Tapi kalau nak boleh je saya hantar tapi kenalah bagi alamat mereka. To all my bloggers teringin gak nak bagi kad kat you all especially my Follower yang setia. To all my followers, please email me your full name and address and insyallah I will send a card to you.

Tapi tak tahu la berapa lama nak sampai kat Malaysia. Harga postage dari Qatar ke Malaysia ialah QAR2.50. Katanya dalam 1 minggu.. tapi yang best dekat coutner tu dia tulis

Normal Mail - 1 month or 2 weeks or 1 week
Registered Mail - 1 week
Express Mail - 3 days

Hai janji sampai ye tak.

Bagi mereka-mereka dan blogger yang tak sempat saya kirim kad... insyallah saya akan post my Hari Raya card di blog di hujung bulan Ramadhan. So nantikan la ye.

4 comments:

Cempaka Sari said...

A'kum Uncle..
Apa khabar..selamat berpuasa..hows ramadhan in Qatar? Btw, a very nice card for hari raya! ehehe..wondering will we be getting any.. :-) ehehe..anyway, Cem nak tanya la..uncle ada facebook tak?..bukan pe, senang nak interact with Uncle should we have anything to ask you..and Ma pun dok suruh cem bagitau Uncle something..tapi takpe..yang tu Cem akan email kat uncle k.. Take care! Ciao..

Zimah said...

Waa! A.Mat...nak jugak kad raya tu... Send thru email takleh ke?

Mohamad said...

Chem, Actually tu stemnya Chem Kad raya tak leh la publish dulu. Kena tunggu orang dapat baru boleh publish. Uncle ada facebook. Cuba chem search email address gmail uncle. sama je. Ok apa2 chem email uncle.

Zimah, Boleh kalau nak kad raya tapi kok ye bagi la alamat penuh dan nama penuh ye. I leh pos selagi stok masih ada... Cepat jangan terlewat.

peza said...

salam. nk kad raya dr qatar gak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com