Tuesday, August 11, 2009

Graduation Day... Years Back




j

Untuk tidak menghampakan permintaan ex Thames dan mereka yang tak sempat tunggu Graduation Day semasa menuntut di Thames dulu. Di sini saya kepil beberapa keping gambar semasa graduation day untuk tatapan semua. Ingat lagi masa tu. Lenguh pipi kerana tak berhenti senyum dari pagi sampai ke malam.

Masa tu alhamdulillah Mak dan Akak saya dapat hadir ke upacara penyampaian ijazah. Itu pun fasal dapat kumpul duit. Lepas aje habis belajar kerja di sana sekejap dengan Malek untuk pembinaan Woolwich Prison dekat dengan Plumstead. Dapat la kumpul duit sikit untuk sponsor mak datang lihat anak dia terima ijazah. Gembira bukan kepalang hari tu.

Lepas majlis kami berjalan dan berposing dok pakai robe. Ingat lagi sepanjang jalan orang dok congratulate kita. Ingat lagi tak Lia and Mail?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com