Tuesday, January 13, 2009

Demam Rindu dan Ubat Serta Penawarnya...



Khas untuk Isteri dan Anak-anak ku.

I was told by my wife that some of my children had a fever. Balqis dan A'an dan beberapa kali pergi ke klinik. Mungkin terkejut dengan suasana sekolah baru dan mungkin kerrana belum lagi dapat menyesuaikan diri di sekolah... Atau memangnya anak-anak daddy teramat rindu kat daddy sampai demam. Tulah daddy dah cakap dengan mummy supaya ambil baju-baju daddy agar kamu boleh bawa tidur. Itu petua orang tua-tua untuk mengubat rindu. Dan lagi kena la banyak-banyak doa pada allah agar allah selamatkan daddy dan semua anak-anak daddy.

Seperti daddy bincang sebelum pemergian daddy dulu tentang tujuan dan matlamat daddy merantau adalah untuk kepentingan keluarga juga.... Daddy tau tak mudah bagi kamu memahami keadaan ini yang memangnya kamu semua masih kecil...

Tapi ketahui la Daddy sememangnya amat menyayangi kamu semua dan daddy selalu doakan agar kamu semua menjadi anak-anak yang soleh dan solehah. Rajin-rajin lah belajar dan jangan poteng sekolah tau.
Untuk mengubat rindu kamu pada daddy, di sini daddy serta kan gambar kita bersama dan ianya sebagai suatu kenangan yang amat terindah yang kita pernah lalui bersama....





Regeant's Park

Semasa di Clearwater

Cameron Highland

Cameron Highland

Meru Heights

Taman Koperasi



Mini Malaysia

Daddy Posing @ Mini Malaysia

Afamosa

Bersama Bonda Tercinta

Haji dan Hajjah di Masjid Nabawi

Wawa dan Aliyah

Along dan Angah


Cucu & Atuknya



2 comments:

Anonymous said...

Saya pn sbgai bapa,trharu,lma xjmpa ank saya.

Mohamad said...

Pastilah setiap yang berlaku ada hikmah ni.. kini telah 5 tahun saya hidup di perantauan, terkadang terkilan melihat anak2 membesar tanpa permerhatian saya... tau2 dah SPM... moga selamat semuanya in shaa allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com