Thursday, October 30, 2008

Gentlemen Quarterly GQ2 - Johor




Din

Ruangan GQ Bulan ni masih mempaparkan photography berlatar belakangkan air dengan Suasana Pantai. Lokasi Tioman. Terima Kasih kepada Model Sambilan.

Ingin menjadi Model Sambilan untuk di paparkan di ruangan GQ di Blog saya yang akan datang? Hubungi saya untuk keterangan lanjut.

5 comments:

Latif said...

SALAM :: salam pagi:: salam suboh:: eee macam kenai jer mamat nie he he he ade jugak ruangan GQ Yer

saiff budiman said...

Cam kenal aje modal tu heheheh

pic saya bila lg hehehehehehhe

Mohamad said...

Saiff.. Jangan Bimbang since dah dapat greenlight... saya akan terbitkan dalam GQ bulan hadapan..

Latif.. kami hanya mengambil model2 terkenal yang tak keluar di TV, majalah atau pun surat khabar. Hanya exclusive untuk blog saya...

Latif said...

laaa kalau tak keluar majalah fesyen mcm mana model tu nak terkenal pelik sungguh.. kelasss blog mohd ade model sendiri..exclusive lagi. Lawa la you snap gambar tu... Macam mana mohd letak watermark kat gambar tu ek...?

N A Z M I E S K I said...

wow......1st pic tu nampak macam model Ralph Lauren gitu. Nice pose.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com