Sunday, December 21, 2008

Jual Printer


Bulan lepas saya belilah printer baru, HP C4383. Nampak cantik dan complete, 3 in 1 la katakan. Tapi kelemahan saya ialah bila nak install. Bila install keluar error message dan lagi photo qualitynya kureng hany sesuai untuk printing biasa dan bukan untuk photography, hai lomah den di buat nya. Kerana malas nak fikir2 saya pun advertise kat Qatar Living dan dapat 2 call. First call surprising ly orang Malaysia yang kerja dengan Qatar Airways dan yang kedua nama dia Mohamad tinggal di Airport. Mohamad sanggup nak pergi ambil printer tu jam tu juga. Tapi kerana dah janji dengan first buyer terpaksala tepati janji.

Tapi yang memeningkan dia tak tau nak bagi direction tempat pertemuan tu... Hai memusing la juga, mujur ada Sofi dapat membantu dan bertanya orang. Ini la rasanya kena beli nagivator juga. Akhirnya berjumpa la dengan pembeli dan sempat bersembang. Rupanya dia berasal dari Kelantan dan telah tinggal di Qatar selama 8 bulan. Hai dapat juga jumpa warga Malaysia di perantuan ni..

1 comment:

N A Z M I E S K I said...

cantik design printer..... Putih itu Suci.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com