Thursday, December 4, 2008

Winter in Doha

Cuaca di Doha telah semakin sejuk. Di tambah lagi dengan tiupan angin makin terasalah kesejukannya. Saya masih belum membeli heater untuk memaskan bilik agar tidak kesejukan kerana menantikan kereta yang tak sampai-sampai lagi. Lama juga process pembelian kereta. dari minggu lepas sehingga minggu ni masih belum selesai lagi. Mungkin lagi 2 hari lagi insyallah.

Di sini untuk membeli kereta, kita perlu dapatkan surat tiada halangan dari majikan, slip gaji dan pendaftaran syarikat. Pendekkata nak buat apa-apa kena dapat surat dari syarikat. Sehingga kalau nak keluar dari Doha pun kena dapatkan surat kelepasan dari syarikat.

Tadi pergi ke city centre untuk membeli pakaian keperluan menjelang winter... Ramai juga orang hari ni mungkin kerana ingin membuat persiapan menyambut eidul adha....
Demikian la sedikit kesah Winter di Doha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com