Saturday, April 26, 2008

Tahniah Iman....

Alhamdulillah... pagi Isnin lalu saya dapat SMS dari abang ipar saya pesan saya beli surat khabar KOSMO. Tertanya-tanya pula apa pula cerita yang keluar kali ni. Maklumlah saya pun pernah keluar 2 kali dalam paper KOSMO... Tu lah tak kan keluar lagi???? Rupa-rupanya anak saudara saya Iman masuk paper kerana pencapaian yang cemerlang semasa tammat pengajian beliau. Hai tumpang gembira juga dapat anak buah yang mengorak langkah menjadi insan Malaysia yang cemerlang agar dapat menjadi contoh warga Malaysia yang lain....


Melihat kejayaan anak buah menyingkap kembali kenangan silam saya dan kejayaan saya masa belajar di UK. Suatu kenangan paling indah yang sukar di lupakan. Senyum the whole day. Fasal asyik ambil gambar aje. Yang lebih mengembirakan ibu dan kakak saya hadir menyaksikan saya semasa konvokesyen. Saya bekerja di sektor pembinaan untuk menyediakan duit tambang ibu saya. Alhamdulillah tercapai juga cita-cita saya yang membawa ibu ke UK untuk melihat saya menerima ijazah.



Gambar kenang-kenangan Abdul Malek, Zaleha dan Saya di London selepas Graduation

3 comments:

Unknown said...

beznya da konvo..
xsabar nak abes..

(",)

Mohamad said...

INSYALLAH berkat ketekunan, Pasti Izzie berjaya juga akhirnya. You only have to stay focus...

Unknown said...

InsyaAllah
jangan lupa doa ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com