Friday, April 18, 2008

Salam Jumaat Untuk Semua

Hari ni saya cuti. ingat nak balik kampung melihat orang tua di kampung. Lama juga tak balik. The last time balik masa my father inlaw accident dulu. Now my mother in law pula tak berapa sihat. Sambil-sambil nak tengok rumah baru my brother in law. Tula kadang terasa macam nak cari kerja di Johor aje. Dekat sikit dengan mereka. Sakit pening mereka boleh juga attend. Tapi nak buat macam mana dah kerja. Mungkin ade hikmah semuanya ni. Saya ni kalau balik kampung memang tak duduk diam di rumah. Maklumla adik beradik semuanya di sana. So kadang memang ronda satu hari kat sana. So jom la pergi melawat Johor YOK!

1 comment:

mOhD^.^rAz said...

beznye balik JB..
xajak pun..
nak itot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com