Saturday, April 12, 2008

Pingat or Medal


Hmm baru-baru ni saya pergi ke kedai menjual stem dan wang kertas bagi membeli album untuk stem dan wang kertas. Apa yang mengasyikkan saya ialah saya baru melihat koleksi baru di kedai tersebut. Iaitu pingat atau medal. Memang la kalau di tanya sesiapa mesti orang akan bangga kalau di beri pingat. Tahun demi tahun tunggu juga tak de pulak Sultan atau Agung yang nak beri saya pingat.... Nampaknya kalau ade rezeki lebih saya ingat nak beli aje la pingat tu. Mungkin ianya akan menjadi koleksi baru saya...

3 comments:

Tengku Faqrul said...

assalamualaikum,beli kat mne pingat ni?.

Unknown said...

assalamualaikum,beli kat mne ni?

Mohamad said...

Waalaikumusalam, Boleh cuba cari di Imbi Plaza, Bukit Bintang. Kedai dia mengadap Berjaya Times Square at Ground Floor. Kedai jual stem kat situ dan kadang2 ada juga jual pingat ni. Tapi ikut nasib kadang2 aje yg ada. Or else cuba cari kat maju junction basement, ada kedai jual koleksi duit2 lama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com