Wednesday, October 7, 2009

Keperluan Sumbangan untuk alamari Di Madrasah

Saya di maklumkan baru-baru ini melalui sahabat saya yang menyuarakan kepada saya jika ada sesiapa yang ingin menyumbang untuk membeli almari untuk asrama pelajar-pelajar agama Hafiz/Alim di Madrasah Darul Uloom Libanat, Lot 2792, Jalan Klinik, seksyen 32 di Bukit Naga, 42450 Shah Alam tempat adik sahabat saya mengajar.Terdapat seramai 140 pelajar perempuan dan Menurut sahabat saya asrama tersebut memerlukan sebanyak 25 buah almari dan setiap almari berharga dalam RM260. Jika ada sesiapa yang ingin membuat sumbangan boleh la bank in ke Account Zulkifli Nordin Maybank 164221428262.

Menurutnya lagi sehingga kini kutipan yang ada tidak mencukupi untuk membeli walaupun satu buah almari.... Sama-sama lah kita menyumbang seberapa yang mampu untuk memberi keselesaan untuk pelajar-pelajar yang ingin menegakkan ajaran islam dan agama allah. Semoga amalan kita ini di kira sebagai saham akhirat dan semoga segala amalan yang baik kita ini di terima oleh Allah dan di beri keberkatan di dalam hidup kita insyallah. Bagi yang ada account maybank boleh la terus menyumbang.... di www.maybank2u.com.my.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com