Thursday, December 24, 2009

Target 1000 posts in 2009

Kini total posts terkumpul saya ialah 988 jadi hanya ada 12 posts saja lagi untuk dah mengenapkan angka 1000. Insyaallah sedang cari Idea untuk memaparkan post-post terbaik sebelum menjelangnya tahun baru.

Pastinya perancangan untuk tahun baru ialah memamparkan kisah hidup saya dari kecil macam cerita bersiri la. Mana tau satu hari nanti boleh di buat kan filem kan.

Ruangan lagu dan video masih akan di kekalkan begitu juga dengan ruangan agama selari dengan kosep blog Erti Sebuah Kehidupan yang boleh relate dengan perbagai suasana dan kehidupan yang antara lain memuatkan bentuk nasihat dan hidup yang penuh keceriaan.

Mungkin juga membuat ruang tutorial tentang cara-cara nak buat website.

Ingin juga nak muatkan ruang pertandingan macam GQ dulu atau revive semula CE yang kurang mendapat sambutan atau promosi menjadi my Followers.

So kalau ada idea2 atau cadangan yang menarik dari pelawat blog ini, bagi-bagi la komen... supaya dapat di pertimbangan kan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com