Sunday, December 30, 2007

New RM50 Merdeka 50th Celebration

Dah 50 tahun kita merdeka dan banyak perubahan dalam negara kita dari negara pengeluar getah, bijih timah, minyak kepala sawit ke sebuah negara membangun yang pesat membangun dengan menjadi pengeluar kereta pula. ..

Baru-baru in Bank Negara Malaysia telah mengeluarkan wang kertas RM50 baru pada 26 Disember 2007. Mujurlah sahabat Hatta mengingatkan yang duit tu di keluarkan pada hari tersebut. Sempatlah juga curi masa sekejap pergi beratur dan membelinya. Memandangkan seorang hanya di benarkan beli satu pada satu masa so kenalah beratur berkali-kali kalau nak beli lebih dari satu. Terima Kasih Saiful kerana sanggup beratur untuk menambahkan koleksi saya. Harga di jual ialah RM60 satu set. Jadi bagi mereka yang tak sempat nak pergi beli silala tatapan rekabentuk RM50 baru ini...








2 comments:

Unknown said...

noTe RM50 nie nampak lg ekslusif...
jika nak dibandingkan dengan yg sebelum nie..

Mohamad said...

ye yang pasti kena beratur 3 round utk dapat 3 keping

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com