Monday, December 31, 2007

Selamat Tahun Baru 2008

Merenung dan mengimbas kembali tahun 2007 masih banyak lagi azam yang masih belum tercapai dan terlaksana. Tapi alhamdulillah beberapa hasrat telah terlaksana di tahun lepas. Di harapkan tahun 2008 membawa sinar yang lebih cemerlang dari diri, hidup, keluarga, kawan taulan dan masyarakat Malaysia am nya.

Sempena menyambut tahun baru ni saya pun telah menambah beberapa features dalam Blog ni agar ianya lebih interaktif dengan pelawat. Di harapkan mendapat kunjungan dan komen yang memberangsang dari setiap pengunjung laman sana ini.

Di harapkan juga kehadiran saya di dunia dapat memberi munafaat bagi setiap insan di dunia ini dan saya juga ingin berkongsi setiap pengalaman yang saya ada agar negara kita lebih maju di arena antarabangsa.

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2008 untuk Semua.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com