Saturday, December 29, 2007

Swimming @ Cyberjaya

Saya memang minat berenang sedari kecil tetapi tak pernah betul2 pandai berenang. Atau dengan istilah lain hanya berendam dari berenang.... sehinggala saya bertemu dengan Shamshear yang mempunyai minat yang sama... Kami pergi ke kolam renang di Bangsar setiap hujung minggu dan kadangkala pada hari sabtu dan juga ahad. Memandangkan tak mampu nak cari guru untuk mengajar berenang, saya belajar berenang dengan melihat orang lain berenang dan saya cuba contohi teknik2 mereka berenang.

Sehinggalah pada satu hari Shamshear sarankan agar saya cuba berenang di tempat yang dalam... memangla pada mula nya fobia dan takut lemas tapi akhirnya di situlah saya mula pandai mengatasi fobia takut lemas dan pandai berenang.

Saya memperolehi satu ketenangan dengan berenang dan sehingga kini saya masih mengunjungi kolam2 renang untuk beriadah... Cita-cita sekarang nak cuba ajar anak-anak belajar berenang...

Baru-baru saya sempat berenang di Cyberjaya, pool yang Ok dan suasan yang menarik... OKlah kalau nak join berenang jom la...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com