Friday, September 28, 2007

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Diam tak diam dah sampai Nuzul Quran bermakna dah 15 hari kita berpuasa. Lain benar masa sekarang di bandingkan masa dulu. Kalau dulu, masa ni dah sibuk beli kad raya untuk di hantar ke rakan taulan dan sanak saudara. Tanda ikatan tulus ikhlas sempena menyambut hari yang mulia. Tapi di zaman sekarang dah kurang dah orang hantar kat raya. Banyak hantar virtual card melalui email atau sms aje.

To me kadang I suka buat kad sendiri. Masa sekolah dulu pernah juga buat kad sendiri, maklumlah nak beli card tak mampu. So jimat la sikit kalau buat sendiri.

A few years back I pernah buat kad. Hmm OK lah dapat sambutan juga... Boleh la komen kad raya I yang dulu.. penuh dgn bunga-bunga heliconia yang amat I minati.

Tapi sekarang alhamdulillah dalam kesempitan masa dengan kerja seharian sempat juga buat Kad for 2007. Mula nya tak de niat pun nak buat card but I thought why not I make a difference this year by sending the card. Terkenang nostalgia lalu. True enough bagi mereka yang kehausan kad raya saya dan ternanti keluaran terhad kad raya saya edisi 2007. Tidak saya hampakan penantian anda semua.

I dah hantar lebih dari 70 keping semuanya to relatives and friends. Dan most of them dah pun terima by now and banyak gak dapat compliment... Terima kasih la atas ucapan tahniah anda semua dan sokongan anda semua - hai macam artis punya standard text aje hehehe.

Dan untuk tak menghampakan semua rakan dan taulan di alam cyber ni. Saya ingin memaparkan kad raya yang dulu dan sekarang untuk tatapan semua dan bagi la komen ye.

Akhir kata dengan rasa rendah diri, salam penuh takzim serta ingatan tulus ikhlas saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Dzahir Batin dari Kami sekeluarga hanyala insan biasa yang tak sunyi dari membuat kesilapan.





1 comment:

deanna said...

cantik kad raya.ade family picture.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com