Friday, August 17, 2007

Hobi Mengumpul Wang Kertas


Mungkin masa kini sudah kurang orang yang mempunyai hobi berbandingkan masa saya kecil-kecil dulu. Kebanyakkan muda mudi sekarang lebih meminat alam cyber dan ade yang tak mempunyai hobi. Bagi saya hingga kini banyak juga hobi yang saya ade sekarang... Saya masih mengumpul stem, sampul surat hari pertama, Coke, baju hard rock, pokok heliconia, pokok kemboja, wang syhilling dan wang kertas.


Hari sabtu ini adalah hari yang bersejarah bagi pengumpul wang kertas untuk bertemu buat kali pertama bagi menubuhan persatuan Wang Kertas di Malaysia dan memupuk minat di kalangan Rakyat Malaysia. So siapa yang mempunyai koleksi wang kertas dan berminat untuk bersama-sama meraikan perjumpaan pertama kami, di jemput hadir di Restoran Aladin di Kelana Jaya berdekatan dgn Giant. To be frank saya pun tak pernah ke sana...

Sama-sama la kita ke sana

5 comments:

MISYA said...

Yeah..i think the same way too.. you are right..and i also remember masa i kekcik2 dulu hobi mengumplu ni is quite common amongst us kids like colecting stamps lah, stickers las and so on. Not too sure about kids now whether these type of hobbies do still exist?

ARIFFAIZAL BIN MOHD NOR ARIFFIN said...

La, dah lepas. Tuan ada simpan wang kertas RM20 tak, berapa boleh offer kat saya? http://rawatankesihatan.blogspot.com

Unknown said...

my hobby???maybe not so interesting...but i still like it...collecting 1 cents n 5 cents...hehehe..

Anonymous said...

Koleksi matawang kertas dan coin Malaysia untuk dijual.
http://wan9897.lelong.com.my
http://stores.ebay.com.my/worldtradeitem

Anonymous said...

aku pun suka kumpul duit/wang lama dan baru...jemputlah jengok blog aku. boleh share2 info. link http://my-koleksi.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com