Thursday, October 27, 2011

Football at Red Sea Mall

a



Akhirnya hati ini teruja untuk ke padang bola berhadapan Red Sea Mall yang sejak kebelakangan ini di adakan pada setiap hari Rabu malam setelah setahun menetap di Jeddah. Mungkin di sebabkan ada jualan makanan Malaysia bagi mereka2 yg rindukan masakaan tanah air termasuklah diri saya.

Setakat ini masih belum jumpa lagi resotran Malaysia di Jeddah tapi kalau di Mekkah tu memang ada iaitu di D'saji yg menjadi tumpuan rakyat Malaysia yg mengunjungi Masjidil HAram. Walaupun rakyat Malaysia yang berada di Jeddah tidaklah seramai rakyat Indonesia dan Filipina, namun perkumpulan riadah sambil berniaga sebegini juga memainkan peranan bagi mengeratkan lagi silatul rahim di antara rakyat Malaysia yg berada di Jeddah.

Kami pun dah jadi macam org arab. Bentang tikar dan makan secara santai atas tikar di tepi jalan. Moga usaha murni ini dapat berterusan dan menjadi tempat kujungan rakyat Malaysia setiap minggu untuk beriadah dan menikmata citarasa Malaysia.

Bagi yg belum pernah ke sini ianya di adakan setiap hari rabu dalam pukul 9 malam, padang bola berdepan Red Sea Mall.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com