Wednesday, July 2, 2008

Santai di clearwater

Attended wedding in Ipoh and decided to stay at Clearwater with the kids.





5 comments:

Anonymous said...

baru dapat singgah sat..
wah.. dapat peluk 3 org jer ker..
mana yang dua lagi...?
permandangan yabg cantik... di temani dgn kehijauan ribunan pokok.

jaiman said...

Wah wah wah...macam geng "Anna n the King"...:D

Mohamad said...

lagi dua masa tu belum mandi.. saja nak kasih ke-cuh org USA dgn pemandangan yang hijau tu

mamadou said...

Assalamualaikum
Sanctuary Clearwater tu kat Batu Gajah, Perak kan? Dulu adalah pergi sekali ikut te,man main golf tapi kita tak main.....tempat yang cantik, sejuk mata memandang kehijauan, tasik yang dulu lombong dah jadi indah. Untungnya engkau dapat selalu balik Perak. Aku dah lama tak dapat pergi Ipoh dah hampir 12 tahun beb!.
Is Ipoh still like before?

Mohamad said...

Wah lama tu. Nothing much changed. Cuma ada tesco and tambun lost world cam sunway lagoon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

World Time


All right reserved © 2007. All materials presented belong to Mohamadj at www.mohamadj.com. Any materials can be reproduced with permission without changing the original content and has to be credited. Other material not stated belong to Mohamadj belongs to its owner.

Copyright © 2009 www.mohamadj.com